2013-05-28

閉曼谷學泰文之旅︰唱錢和銀行開戶篇 (二)

幸好學校位於最繁忙的BTS Asok站附近,搭三個站就到。都好,其實我都唔知學校係點既樣,而家順便去埋學校報到。

入到學校見到既就職員就係一直用E-MAIL同我聯絡的珍小姐,我將我在銀行遇到的問題向珍小姐講述,但珍小姐回應話校長今日唔喺度比唔到信我,要過兩日先出到信,還要求我提供我要開戶的那間盤谷銀行的分行全名給學校出信。發生乜事呀?我鬼知嗰間乜嘢分行咩?唔通又要我搭車返去就係問佢間分行叫乜名?於是乎珍小姐提議我在學校附近的盤谷銀行開戶,那我就不用來來回回。

學校附近的盤谷銀行位於Exchange Tower地下,到了銀行我沒問職員分行名稱,而是直接跟他們說我要開戶,今次職員問一問我是用什麼簽証,然後查一查她放在辦工桌上的資料,再問我有沒國際車牌就替我辦理開戶手續了。

位於MRT Sukhumvit / BTS Asok 附近的Exchange Tower
大家都是盤谷銀行,可是各處鄉村各處例,不需要學校証明什麼就順利辦妥。也不知道是否這銀行在Time Square(語言中心集中地)附近,是否有很多外國留學生來開戶(所以職員的枱頭巳有外國人開戶手續指引),總之能否開戶就是看彩數,泰國的公司和政府部門就是這樣辦事。

前題說我為什麼問Super Rich隔鄰的盤谷銀行可否用國際車牌開戶,是因為在網上搜集開戶資料的時候有網友說他開戶的銀行有這要求。到最後我也是因為有國際車牌所以能順利開戶。而國際車牌在運輸署可以申請,即時取件,一年期費用港幣80大元。(註︰我並不是指國際車牌是開戶必需,有說是銀行需要多一樣身份証明。)

戶口開通當然要申請提款咭,他們給我的提款咭不是純ATM咭咁簡單,而係一張Visa Debit咭。即係可以好似信用咭咁簽咭唔洗入密碼,感覺唔係咁安全。

戶口簿和提款咭,提款咭要小心保管好。由其咭上的咭號啊﹗

另外順帶就係問埋職員可唔可以申請網上銀行。原來申請網上銀行好簡單,只需在ATM機申請便可,ATM機的Menu裡裏有一欄其他服務,選擇開通網上服務之後就會有一張紙彈出黎,而呢張紙上有個確認碼千祈唔好掉左佢。因為你之後要做既事就係用電腦上返盤谷銀行網頁做真正開通。

開戶和開通網上銀行還需要一個好重要的資料 — 就係泰國手機號碼。所以無論如何要申請一個手機號/或買電話咭。若然要理網上銀行,呢個手機號碼十分重要,因為日後要在網上做任何交易,銀行都會發一個短訊確認碼到你所登記的手機號碼,所以不能隨便填寫。



沒有留言:

發佈留言